Zwroty i reklamacje

Szczegóły zwrotów i reklamacji – renowacjamarmuru.pl
 

Zwroty:

1. Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

2. W renowacjamarmuru.pl, czas do zwrotu to 10 dni od daty dostawy. Jeśli masz wątpliwości lub uwagi dotyczące otrzymanego produktu- napisz do nas lub zadzwoń. Pomożemy rozwiązać problem, doradzić.

3. Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim potwierdzeniem oraz informacją o numerze konta, na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Do odsyłanego towaru należy dołączyć notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (dotyczy polskich numerów rachunków). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszt takowej przesyłki- w przypadku zwrotu bez zadawania pytań- jest po stronie Klienta. Zwroty prosimy kierować na adres naszego sklepu:
Renowacja Marmuru Michał Szymański, Ul. Książęca 7, 96-515 Teresin-Gaj.
mail: kontakt@renowacjamarmuru.pl

4. Wszelkimi dodatkowymi opłatami związanymi ze zwrotem środków na konto Klienta obciążony będzie Klient. Dotyczy to w szczególności kosztów prowizji banków oraz innych pośredników finansowych.

Reklamacje:

1a. Reklamacja produktu, realizacji zamówienia, bądź dostawy

Klient ma zawsze prawo do reklamowania otrzymanego produktu, szczególnie w przypadku niezadowolenia z produktu, realizacji zamówienia lub jego dostawy. Istnieje możliwość, iż doszło do pomyłki w procesie realizacji lub dostawy zamówienia na skutek błędu ludzkiego. Jeżeli Klient ma wątpliwości lub uwagi dotyczące otrzymanego produktu proszony jest o kontakt ze sprzedawcą – email: kontakt@renowacjamarmuru.pl Sprzedawca zaproponuje stosowne rozwiązanie problemu. Towar może również zostać odebrany od Klienta kurierem na koszt Sprzedawcy.

1b. Uszkodzenie w trakcie dostawy

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien wykonać zdjęcia uszkodzonej zawartości przesyłki oraz odesłać je na adres email:  kontakt@renowacjamarmuru.pl

W wiadomości zwrotnej Klient uzyska informacje niezbędne do kolejnych działań. Uszkodzony towar może wymagać zwrotu do nadawcy, strata materialna może zostać pokryta przez Sprzedawcę, bądź Klient może otrzymać nowy, pełnowartościowy towar tylko na podstawie załączonych zdjęć. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, bądź to sprzedawca zamawia kuriera po odbiór uszkodzonej, reklamowanej przesyłki. Reklamacje prosimy kierować na adres:
Renowacja
Marmuru Michał Szymański, Ul. Książęca 7, 96-515 Teresin-Gaj.

Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

2. Towar należy odesłać w opakowaniu, w którym został przysłany lub w innym mocnym opakowaniu, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie przesyłki. Nigdy nie wysyłaj towaru w kopercie zwykłej. Towar tak zapakowany zostanie najprawdopodobniej uszkodzony. Taki towar nie będzie podlegał zwrotowi, wymianie, lub gwarancji. 

3. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.re

logo renowacja marmuru

Adres:
Renowacja Marmuru
Michał Szymański
Ul. Książęca 7
96-515 Teresin-Gaj

Twoje zamówienia

+48 698 252 786              kontakt@renowacjamarmuru.pl

X